Razmišljate li o korištenju Google Adwords sustava za poboljšanje poslovanja?
SEM odnosno oglašavanje putem pretraživača je jedan od važnijih postupaka za unaprjeđenje pozicije Vaših web stranica. Najpoznatiji oblik oglašavanja je Google AdWords program koji omogućava da se Vaši oglasi i linkovi na stranice nalaze na istaknutim pozicijama rezultata pretraživanja.
Google AdWords je jedinstveni kontekstualno / mrežni sustav oglašavanja koji korisniku omogućava potpunu kontrolu troškova. Korisnik sam određuje koliko je spreman platiti za jedan klik, a uz to određuje i tip osobe kojoj će se oglas prikazivati.
Vrste AdWords pozicioniranja
Po tome gdje se oglasi prikazuju postoje dvije grupe. Prvu čine tekstualni oglasi na Googleovim stranicama. U drugu grupu spadaju ‘position placements’, oglasi koji se prikazuju na stranicama koje su u Google mreži. Ti oglasi mogu biti tekstualni, slikovni (banneri), a mogu biti čak i u video formatu.
Oglasi na stranicama u Google mreži
Google je najveća mreža na svijetu i veliki broj kako inozemnih tako i domaćih web stranica i portala ima predviđene zone za Google AdWords oglase. Oglase je moguće prikazivati na svim stranicama koji su u Google mreži (u tom slučaju će se oglasi prikazivati uz najpovoljniju cijenu) ili je moguće ručno odabrati stranice za koje smatrate da su najrelevantnije za uslugu koju nudite pa će se oglasi prikazivati samo na tim stranicama.
Prednosti od internet oglašavanja:
Što za Vas odrađujemo?
Obratite nam se s povjerenjem jer uvijek nastojimo izaći u susret i maksimalno se prilagoditi Vašim potrebama! Vaš INFOS Osijek Tim!